ianuarie 08, 2009

arbitru' liber


11 oameni, care beneficiaza de drepturi depline (printre care si dreptul de a nu fi furat), alearga dupa o minge cu un singur scop: sa scoata cat mai multe puncte! Mai multe puncte decat adversarul direct in meciul direct insemnand automat sa dea cu cel putin un gol mai mult decat vasluienii sfarsitului de luna noiembrie 2008. Si se pun pe alergat 11 tantalai timp de 93 de min, cu oarece succes as zice, tinand cont ca 1 este mai mare decat 0. Berea curge atat cu placere cat si cu spume, calculele curg si ele in mintile prazilienilor ("sa vezi ca nu-mi mai ramane bucurie ptr sarbatori, o termin pe toata azi! Ai dracului copii, bine baaaaaa!!"), gandurile alora 11 sunt la spume si geluri de dus, tara cred ca-si scuipa-n san "uite ai dracu'de olteni termina pe 3 turul campionatului", bla bla-uri ... si deodata vine furtul! Pe fata, pe spate, pe tusa , dar mai ales pe la centru! Centru care decide gol valabil! Sute de mii de romani furati cum un rezultat de 1-1, de un conational! Fapta care nu l-a impiedicat sa-si primeasca leafa!

ps: Nu mi-am terminat eu bucuria in noiembrie, dar nici injuraturile! Imi tin astea de cald toata iarna!

Arbitrul? Liber! Liber sa faca ce-l taie capul!

ps2: Dan Lucian , intru vesnice aduceri aminte (solutia de avarie cand ti-ai terminat lista zilnica a celor injurati), numele celui liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu