decembrie 21, 2010

Neno-rocire, sta-tis-tica e numele tau!

Hai sa aveti sarbatori fericite! Macar voi, ca io ma plimb cu masinuta pocnita. Si iar nu din vina mea!
Tin sa demontez stratistica din anteriorul post in legatura cu a mea masinuta si sa fac loc altora doua.

Mai intai precizez ca matematica e un bullshit (si chiar daca, de data asta doar statistica e cea care m-a pacalit, vorbesc asa in general: da! e un mare BULLSHIT!).
Ma gandesc, cu
un zambet inflorit prosteste pe buze, cum mintea copilului numai prostii gandeste (asta daca-o face): la ce mi-o fi trebuit mie matematica asta? Chiar nu avem un lucru mai bun de facut? (aici o mare parte din vina, pe langa maica-mea, mai mult ca sigur, o poarta bill gates, ca a intarziat mult prea mult cu aruncarea ferestrelor lui pe piata. De ce nu te-ai grabit, nenica, si mata cu vreo 10 ani asa?! O dadeam eu dracu de matematica si nu mai eram eu asa viteaz la volan martea - clar asta e consecinta directa a invatarii matematicii!!!)

Deci, nu ca ar fi fost mult mai placut sa fiu lovit cu masina abia vineri (dar chiar asa, nu putea si el sa astepte pana vineri?!), dar macar daca se intampla vineri, nu mai innebuneam pe statistica asta! Asadar: marti dimineata, inghet, zapada/gheata pe jos ... si am nefericita inspiratie de a merge la munca (macar acum am unde sa merg, spre deosebire de data trecuta; fie vorba intre noi, mare branza nu am facut nici acum, ca am ramas tot la PUG, chiar si mai mult, am ramas fix la acelasi PUG, doar cu un mic upgrade: stergator pe luneta functional si cuptor cu microunde in portbagaj! Ei?! Stiu ca nu e chiar "bemve", dar macar e mai mult decat data trecuta!). Si asta nu a fost tot, am avut si mai proasta inspiratie de a merge pe dreapta! Auzi tu, pe dreapta! Daca mergeam si eu pe stanga nu ma mai intersectam cu tantalaul fara cauciucuri de iarna (cap iti trebuie tie ba!, nu cauciucuri de iarna)! Asta sa-mi fie invatatura de minte, si sa ascult de baselu, ca el le stie bine: iarna nu e ca vara, ci se circula mai mult pe stanga in directia de mers (atunci cand ai o directie)!

Inca rezista cu brio (ma intreb pana cand!) statistica lovitului masinii pe stanga (e a 5-a oara cand trebuie sa schimb/vopsesc/indrept/re-asez aripa stanga fata).

Dar acum se intrevede o alta statistica, ingrijoratoare (cand ma gandesc ca si asta o sa fie la un moment dat contrazisa, exact ca asta cu vinerea si martea, ma ingrozeste gandul procentului de oameni, posibil tantalai, care sa nu se incadreze in aceasta statistica!): daca pe anteriorul il chema sapteLEI, pe asta il cheama holBAN-culda! Hua!


Ba astia Dolar-Verde, Malaimare, Euromica, Niciunsfant, Doizloti si care mai sunteti, stati dracului departe de volan!

Ps: Se pare ca restu' nu era paie, era un holBAN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu