februarie 23, 2009

7 LEI si restu' paie

Mi-am facut prostul obicei de a-mi lovi masina in zilele de duminica, si asta in provincie (de 2 ori in afara Bucurestiului si de fiecare data duminica). In Bucuresti statistica e graitoare: 100% din tamponarile intamplate s-au petrecut vinerea. Ma bate gandul sa pun in practica un lucru, logic as zice eu, pe baza statisticilor: sa cer sefilor (cu proxima ocazie cand o sa-mi si gasesc un sef) ca saptamana mea de munca sa inceapa duminica si sa se termine joi, fapt care mi-ar garanta ca nu voi mai avea probleme cu masinuta mea (planul include ca in fiecare joi seara sa plec din Bucuresti, ptr a ma intoarce sambata, astfel o sa fac statistica sa ramana la acelasi numar de evenimente care sa ma includa) . 2 iepuri dintr-un singur foc: n-o sa fiu niciodata vinerea in Bucuresti si nici duminica in provincie, iar in al doilea rand, fiecare week-end o sa mi-l petrec departe de junga.

Si trebuie sa-mi mai iau o masura: trebuie neaparat sa gasesc un job mai bine platit, sa-mi permit un "bemve", si sa scap de pug-ul pe care mi-l permit acum (inca mi-l permit, dar daca mai stau 2 luni fara job n-o sa-mi mai permit nici macar o dacie mai batrana ca mine). Nu, nu sunt un tip care sa-si ia "bemve" doar ca sa-si poarte ochelarii de soare (ochelari pe care nici nu-i am, tre' sa-i cumpar si pe astia, dar n-o sa fie o problema cand o sa am salariul ala mare, nu?), ptr ca asa se potrivesc in peisaj, ci din cauza ca ala de a dat in mine ultima data nu avea nici pe dracu' la masina, pe cand a mea ... despre ultimul incident nu vreau sa-mi amintesc decat atat: un citat - am intrat in birou la politie, ia politaiu actele aluia care in 6 luni de condus "daca ma crezi, am facut Germania de 3 ori pina acum, dar asta e primul meu incident" (ce-i drept, am uitat sa-l intreb daca nu cumva "facuse" Germania la buzunare sau poate o facuse cu avionu, si nu ca sofer - ce sa-i faci, nu poti sa fii mereu spontan), si il aud: "7 lei si restul paie..." si da a lehamite din cap. Mai sa fie, asa am eu noroc, din singurul echipaj de politie existent la acea ora in tot orasul resedinta de judet, l-am nimerit pe ala care picase la testul psihologic, dar ajunsese totusi "sef" pe pile (asta a fost un gand care nu aveam cum sa-l expun si celorlalti). Mi s-a taiat macaroana de tot, am asteptat sa termine cu toate cele, imi iau cele de trebuinta (dovada, rca-ul, etc) si plec. Ajung in masina, si-mi arunc privirea pe acele acte. Radeam ca prostu' singur la volan, chiar daca imi simteam conStiinta incarcata ca-l banuisem degeaba de nebunie pe "sefu" - numele soferului vinovat era "SAPTELEI Costel"!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu