martie 03, 2009

WC-ul, ultima oaza de culturalizare!



Buna ziua! Ma numesc conStiinta si sunt dependent de internet, de dotA, de forumuri, de mail, de messenger, de calculator, mai exact! Mi s-a spus de mai multe ori, dar respingeam acuzele cu vehementa data de convingerea ca a renunta la a sta in fata calculatorului (in timpul liber, si nu in timpul serviciului - asta ar fi raiul testerului) nu e mare lucru. Timpul liber era consumat in mare parte in fata calculatorului, ceea ce nu mi se parea nici prea grav si nici ca ar fi devenit dependenta. Dar ... lucrurile nu stau pe loc, se intampla ... si am prins un 'mic' amanunt care m-a convins: trecusera ani de la ultima carte, tiparita si nu in format electronic, citita. Statul in fata calculatorului te poate pune pe ganduri, adica iti zboara gandurile aiurea. Si unul dintre ele prinde o idee la un moment dat, idee care era legata de ultima carte pe care o citisem. Atunci a fost momentul in care am realizat ca sunt legat de maini si de piciore, ca nu pot renunta in ruptul capului la a-mi distruge ochii prin zecile de ore zilnice din fata monitorului, ca viciul e puternic si nu-i pot face fata, ca sunt dependent in concluzie! Singurele momente de timp liber pe care le petrec departe de calculator (in afara de orele de somn, dar nu si de cele in care mananc, ca s-au rarit atat de tare, in ultima perioada, ca le numar pe degete zilele in care am imbucat de mai mult de 1 data/zi) sunt cele in care sunt constrans! Da, constrans de nevoile fiziologice! Ultima carte am citit-o in acest timp liber! Am ajuns sa citesc carti stand pe WC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu